Milan Tomsa

Můj den s Andrejem Babišem

8. 10. 2014 7:20:16
Ráno vedou mé první kroky po podlahové krytině FatraClick rovnou na toaletu. Následuje ranní hygiena a cesta do kuchyně. Z igelitového pytlíku vyndavám dva krajíčky rosického toastového chleba od Penamu a mažu máslem z Olmy. Do mikrovlnky dávám ohřát hrníček mléka Tatra. Abych neměl "chudou" snídni, vkládám mezi chleby šunku od Procházky. Usedám k PC a pročítám zprávy na idnes.cz Z reklamního banneru se na mě usmívá Andrej Babiš. Pohledem zkontroluji čas a vydávám se z domova.

Svačina bude dnes skromnější. Jen dva čokoládové Floriany s loupáčkem. V půl druhé se vydávám k domovu. Zda autobus jezdí na BioNaftu od Agrofertu se mi zjistit nepovedlo, a tak si do sluchátek pouštím rádio Impuls, aby mi cesta rychleji utekla.


Po příchodu domu provedu každodenní sprchovací procedůru. V kuchyni se poohlížím po něčem, co bych pojedl. Nic. Z lednice vyndám hovězí a špek od Kosteleckých uzenin, tři Česká vejce CZ, Olma máslo a maďarský slunečnicový olej (zda pochází z nové akvizice Agrofertu jsem nezjistil - ale pravděpodobnost že ano, je velmi vysoká). Vejce vařená a nakrájená. Taktéž i špek a domácí zavařované okurky. Začínám balit španělské ptáčky. Cibulka se pomalinku začíná smažit. Maso se pomalinku v hrci začíná zatahovat a já přemýšlím o příloze. Vyndavám ze špajzu kilové balení hrubé penamky, přidám další České vejce, francouzké droždí a knedlík začíná pomalu kynout. Ještě podliji maso a jdu se podívat na net.


Otvírám seznam.cz. Na hlavní stránce mě zve titulek k přečtení rozhovoru s ministrem financí. Nenechám se zlákat a zadávám pár hesel do vyhledávacího políčka, abych si ověřil původ použitých potravin.


Konečně mám hotový pozdní oběd. Nadavám si osm knedlíků a usedám před tv. Projíždím stanice hezky od jedničky. Odpolední program stojí za velké ... a proto má volba končí na stanici Óčko Gold. Léty prověřená muzika mi rozhodné více zvýší apetit, než dokola se opakující seriály. Stačím již jen trochu poklidit po odpoledním vaření a je zde sedmá hodina. Ve zprávách ještě povečeřím předvolební koláč, ve kterém má Hnutí ANO 30% podíl. Vypínám tv a jdu si odpočinout na Facebook. A světe div se - Facebook mi doporučuje stránku Hnutí ANO. A dost! Vypínám PC a jdu spát. Ještě než usnu, tak si probírám co budu dělat zítra. Zítra asi zaskočím na oběd do mekáče. Nebo ne? S mým apetitem by mě oběd vyšel minimálně na tři stovky. Raději si koupím hamburgerové bulky od Penamu, mleté z Kosteleckých uzenin... Dobrou noc.

Autor: Milan Tomsa | karma: 13.96 | přečteno: 734 ×
Poslední články autora